In Чланци

У 2017. години број становништва у свету је достигао цифру од 7,5 милијарди људи. Уз ове податке треба узети у обзир да данас преко 1.800.000 људи има профил на друштвеној мрежи Facebook и да на свакодневном нивоу постоји раст, па тако, друштвена мрежа Twitter је имала раст у претходној години од 655%.

Профиле на друштвеним мрежама има више од 2,3 милијарде људи, што чини једну трећину свјетске популације, а поред тога 50% свјетске полулације користи интернет. Узимајићу у обзир да су се друштвене мреже појавиле у периоду од 2002-2004. године и да константно биљеже раст, неопходно је ово својство искористити и у друге схврхе.

С обзиром да је број корисника огроман и да данас више људи користи интернет, него што гледа телевизију или чита новине, пропаганда на социјалним мрежама је постала најзначајнији простор за оглашавање и рекламу. Са друге стране, друштвене мреже се стално усавршавају и нуде разне алате корисницима како би своје производе што боље усмјерили на потенцијалне купце својих прозвода.

Сетите се рецимо „Ice bucket challenga“ који је један од најбоље пласираних маркетиншких кампања икада, путем које је скупљено око $115 милона у хуманитарне сврхе и лијечење болести АЛС-а. Захваљујћи овој кампањи оставрен је велики корак у проналажењу лијека за ову болест, што је и био циљ.

Имајте на уму да је посао дигиталног маркетинга једно од најтраженијих занимања данашњице, а поред тога спада у групу најплаћенијих послова. Из тих разлога ми Вам предлажемо да упишете курс основе дигиталног маркетинга, усавршите своје маркетншке вјештине и обезбједите себи могућност напредовања у овој сфери.

Буди на клик од успјеха!

Recent Posts

Leave a Comment

Start typing and press Enter to search